Thursday 26 December 2013








Kawan !!! 
bila  berkawan kita selalu ingin mereka ada dengan kita …









Kawan !!! makin ramai kawan yang kita miliki makin banyak ragam dan kerenah mereka yang kita perlu terima ..




setiap kawan mempunyai keunikan yang tersendiri .. macam ni pun boleh , yang bercinta berlagak cam kawan .. yang berkawan plak berlagak cam bercinta .. kalau jumpa yang cam ni kan chomellll jer untuk dipandang .. hahahahaha , chomelll la sangat kan !!!!



namun apa yang paling kita tak suka bila dalam bershabat ada yang berkata begini :


"saya boleh hidup tanpa seorang kawan !!!"


kalau ada yang cakap cam tu , mesti kita kan buat muka cam Mr.spongebob tu kan .. hahahaha

itu mmg satu penipuan ...







walaupun kawan saya tak seramai kawan-kawan orang lain .. kawan-kawan saya adalah yang paling awesome !!
Tak kira la kawan tu baru saya kenal atau dah lama , mereka tetap adalah kawan terbaik dan terhebat yang saya miliki …
Kepada anda semua sayangilah dan hargailah kawan kita supaya nanti kita turut akan dihargai ..


No comments:

Post a Comment